Zwroty i wymiana

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

1.       Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest poprawne wypełnienie formularza i przesłania go na wskazany adres e-mail adelante@adelante.com.pl. W informacji zwrotnej Klient otrzyma numer zwrotu, którym należy oznaczyć paczkę ze zwracanym produktem.

2.       Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży.

3.       Zwrotowi oraz wymianie nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, noszą ślady używania, jeśli zostało naruszone oryginalne opakowane, produkty, które są niekompletne i posiadają zniszczone opakowanie.

4.       Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

5.       W przypadku zwrotu produktu Klient odsyła zakupiony towar na własny koszt.

6.       W przypadku wymiany produktu na inny Klient odsyła produkt na własny koszt i ponosi koszt dostawy innego produktu.

7.       Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.

8.       Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelewane na wskazane w formularzu zgłoszeniowym konto bankowe. Zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej na adres sprzedawcy.

 

Reklamacje

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych reguluje:
Ustawa z dn 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego(Dz. U. Nr 141, poz.1176)

1.       Warunkiem przyjęcia reklamacji jest wypełnienie formularza oraz dowód zakupu.

2.       Reklamowany towar musi być w oryginalnym opakowaniu.

3.       Reklamowany towar musi czysty.

4.       Po sprawdzeniu podstaw reklamacji proponujemy zgodnie z ustaleniami naprawę, wymianę lub dokonujemy na życzenie Klienta zwrotu pieniędzy na wskazane konto. W przypadku postawnej reklamacji koszt przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej na adres sprzedawcy.